sedergrenskan.blogg.se

Invigning

Allmänt Permalink0

I fredags var det invigning för Nya Kvadrat. En nyare mäklarfirma där Isabella nu kommer börja jobba. Hennes första dag var i fredags så det ska bli spännande att se vad hon tycker. 


Trevlig fest iallafall i deras nya lokaler i nya gårda. (Mycket nytt, hehe) det bjöds på en buffé med bland annat laxtartar, asiatisk biff, tryffelburgare och soft buns med pulled oumpf. Väldigt gott!

Sedan var det dryckesbuffé och jag höll mig till bubblet. Älskar bubbel. 

Under kvällen så blev det mingel. Kände ju väldigt många så det var kul att det delvis blev en kompiskväll! Sedan var det även Cham-Pong. Dvs. Beer Pong...fast lite finare med champagne då. 

Och jag vann! Vann hela skiten tillsammans med Rebecka. Så jävla go vinst. Älskar älskar älskar att vinna. Då kommer mina mindre bra och fina sidor fram men det skiter jag i. Huvudsaken var som sagt att jag vann! 

Sedan kunde man lägga upp en bild med företagsnamnet som hashtag och vinna en 3liters Moët. Hoppas naturligtvis att jag även vinner den godingen. 

Så allt som allt en mycket trevlig fredagskväll! 

På lördag förmiddag så kom mamma förbi innan jag skulle bege mig till Norrköping. Bjussade på kaffe och äggmacka. Fika för henne, frulle för mig. Win win. 


Till top