sedergrenskan.blogg.se

Bistro Odette

Allmänt Permalink0
Var på restaurang med pappa och familj idag för att lillebrorsan gick ut nian. 

Bistro Odette på Olivedalsgatan. Pappa och co är väl typ stammisar, men det var första gången för mig, Alice och Johan. 

Trevligt ställe och supertrevlig personal. Jag åt entrecoten som var god och det var väldigt mycket mat. Blev lite väl mycket kött för mig och hade uppskattt något fräschare tillbehör än den gräddiga kålen som var till som tydligen var rökt på något sätt. Blev mastigt även fast det var gott. 

Efterrätten var underbar. En mjölkchokladpannakotta med konjaksmarinerade rabarber. Mmm!

Hade bilen så för mig blev det en äppelmust som var lite spritsig och sedan en americano till desserten. 

Men jag älskar ju att testa nya ställen så det var riktigt kul!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top